Náplň práce
- Technicko-administrativní support oddělení.
- Správa zakázek a reporting.
- Správa dokumentace.
- Správa vozového parku. (objednávání dílů, objednávání přepravy vozů).
- Vedení správy SW a HW.
- Fakturace (softwarové licence, externí firmy).
- Proaktivní komunikace s různými útvary společnosti (závodu) (i v AJ/NJ)
- Aktivní komunikace s dodavateli (i v AJ/NJ)
- Tvorba zápisů z pravidelných technických porad.
- Práce v programech a aplikacích pro potřeby oddělení (TESOP, POWER BI, POWER AUTOMATE)
Co Vám nabízíme?
- Možnost práce na HPP/IČ.
- Zajímavé finanční ohodnocení (výše mzdy je odvislá na formě spolupráce a profesní senioritě).
- Možnost Home Office.
- Mobilní telefon s tarifem.
- Stravenkový paušál.
Co od Vás Požadujeme?
- Znalost AJ/NJ min. na úrovni B2.
- Znalost druhého cizího jazyka výhodou.
- Alespoň 3 roky zkušeností v oboru výhodou.
- Pokročilá znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Teams).
- Znalost Power BI a Power Automate výhodou.
- Praxe v automotive výhodou.
- Spolehlivost, pečlivost, samostatnost, komunikativnost, zodpovědnost, flexibilita.
Zaujala Vás tato pracovní nabídka?
Tak neváhejte, zašlete nám Váš profesní životopis a my se Vám brzy ozveme.
+420730805852