Age management a Profesní seniorita
Snem každé společnosti je mít zdravé, výkonné a motivované lidi. Proč sen neproměnit ve skutečnost? Navíc, když lidé na pokraji vyhoření mají větší pravděpodobnost odchodu z firmy a hledají místo, kde se budou cítit pohodlněji. Vyzkoušejte Age management.
Víte, že výměna jednoho manažera na střední pozici vás stojí až 30 % z jeho ročního platu? Při jeho průměrném ročním mzdovém nákladu 1 250 000 Kč činí náklady na výměnu 1 zaměstnance 375 000 Kč. Zdá se vám to hodně? Je to opravdu tak a vyplývá to z mezinárodní studie CAP. Investujte do svých lidí – vyplatí se vám to.
Zavedení principů Age managementu:
V popředí tohoto konceptu stojí člověk a změny, kterými prochází v průběhu svého pracovního života. Díky Age managementu můžete cíleně řídit a stimulovat zaměstnance každého věku. V oblasti lidských zdrojů se jedná o jedno ze současných klíčových témat.
Zavedení Age managementu má prokazatelné výsledky:
- Snížení fluktuace
- Efektivní přenos know-how
- Zdravé a výkonné zaměstnance
- Strategický HR management
Nastartujte zaměstnance Profesní senioritou
Profesní seniorita je celosvětově uznávaná certifikovaná metoda s prokazatelnými výsledky. Byla vyvinuta experty z Finského institutu pracovního zdraví a program získal 1. cenu v mezinárodní soutěži v kategorii příkladů dobré praxe na konferenci Work, Stress, and Health 2008 ve Washingtonu D.C., USA.
Dvoudenní program se zaměřuje na práci s každým jednotlivým člověkem, jeho silné stránky, aktivní přístup k řešení stresu a problémů na pracovišti i v kolektivu. Tím, že využívá principy proaktivního koučinku, vede lidi k jejich spokojenosti a k lepším výkonům.
Efekty Profesní seniority na zaměstnance:
- posílení výkonnosti – využívání potenciálu pracovníka a jeho silných stránek
- efektivní stress management a řízení vlastní pracovní zátěže
- stanovování a dodržování pracovních SMART cílů
- úspěšné zvládání změn a work-life balance
- prodloužení a zkvalitnění profesního života
- motivace k dalšímu osobnímu a profesnímu rozvoji
- zkvalitnění kolegiálních vztahů
Přínosy Profesní seniority pro zaměstnavatele:
- zvládání výzev spojených s rychle se měnícím pracovním prostředím
- snížení fluktuace a stabilizace zaměstnanců
- snížení nákladů spojených s výměnou zaměstnanců
- podpora zaměstnanců k úspěšnému vykonávání jejich práce
- plánování profesní kariéry zaměstnanců ve firmě
- motivace zaměstnanců k celoživotnímu učení v souvislosti s trendem Práce 4.0
- udržení klíčových zaměstnanců
Má to prokazatelné výsledky!
Účastníci si pod vedením dvou licencovaných lektorů sestaví svůj osobní a pracovní Akční plán a získají motivaci k další práci. Investice do školení pro vaše zaměstnance se vám bohatě vrátí, a to nejenom finančně, ale i v podobě výkonných, restartovaných a motivovaných kolegů.
Reference
Zalíbila se Vám naše nabídka?
Pokud jste si vybrali z výše uvedených služeb, klikněte na tlačítko MÁM ZÁJEM.