fbpx

Připravili jsme pro Vás nový kurz Digitální marketing dle ECDL ve spolupráci s naší partnerskou společností CENTRUM-VZDĚLÁVÁNÍ.CZ – Počítačová služba s.r.o. Jak všichni víme, tak bez aktivit na internetu se málokterá firma dnes obejde a zároveň v dnešní době už není propagace na internetu pouze pro specialisty, ale zvládnete to sami a samozřejmě tím i ušetříte čas/peníze. Naučíme Vás, co všechno obnáší digitální marketing. Ukážeme Vám reálná data, jak naše, tak našich klientů, kteří nám k tomu dali souhlas. V kurzu Digitální marketing dle ECDL si projdeme webové stránky z pohledu SEO, naučíme se vytvářet PPC kampaně v Google a Seznamu, spravovat firemní stránky na sociální sítích jako je Facebook, LinkedIn a Twitter, email marketing pomocí služby MailChimp a ukážeme si webovou analytiku v Google Analytics, abychom věděli co se vlastně děje na našem webu. Rozsah školení je 40h a je rozvržen celkem do 5ti dnů.

Možnost přihlášení na jednotlivé dny dle témat.

Obsahová náplň

  1. Úvod do digitální ho marketingu
    Přehled všech pojmů a nástrojů a jejich základní popis.
  2. Marketing přes vyhledávače – SEM (Search Engine Marketing)
    V rámci SEM se řeší webové stránky resp. SEO a PPC systémy.

    • SEO – Jak správně nastavit a spravovat web aby ho vyhledávače zobrazovali co nejvýše ve výsledků vyhledávání. Navíc si ukážeme nástroj Google Search Console, abychom věděli, co se o našich stránkách myslí Google.
    • PPC – reklama ve vyhledávačích Google a Seznam pomocí jejich služeb Google AdWords a Sklik.
  3. Email marketing
    Ukážeme si, jak lze v současné době používat email jako účinný nástroj komunikace se zákazníky. Jako nástroj je zde MailChimp, který nám pomáhá se správou kontaktů a hromadným rozesíláním emailů.
  4. Firemní sociální sítě
    Zorientujeme se, jak spravovat svoje firemní stránky na sociálních sítích a jak na nich můžeme jednoduše inzerovat. Facebook, Twitter, LinkedIn,
  5. Kontrolujte svůj web pomocí Google Analytics
    Bez kontroly nemůžeme říci, jestli se nám něco daří nebo ne. A k tomu nám slouží nástroj Google Analytics, kde dokážeme zjistit, jestli to děláme dobře nebo špatně.

Vstupní požadavky

  • Nejsou žádné povinné vstupní požadavky, ale předpokládá se uživatelská znalosti práce s PC a internetem.

Způsob ukončení

  • Závěrečný test

Výstupní doklad

  • Certifikát o absolvování kurzu.
  • Účastníci školení, kteří se rozhodnou, mohou na závěr kurzu  absolvovat mezinárodní zkoušku ECDL z modulu M17.

Lektoři školení

Leopold Podmolík - Digitální marketing dle ECDL

Ing. Leopold Podmolík

CTO VisionsLabs

FIT VUT v Brně – Management a informační technologie
CCNA 1 a 2
ECDL Expert
MCTS: Windows 7, Configuration
PRINCE2 Foundation a Practitioner

Přihlaste se na kurz Digitální marketing dle ECDL

Vaše osobní údaje použijeme za účelem vy-komunikování vašeho dotazu.
Více na našich zásadách ochrany osobních údajů.

Účetnictví pro podnikatele
Rekvalifikační kurz Manažer Age managementu
Menu