Digitální marketing dle ECDL
Připravili jsme pro Vás nový kurz Digitální marketing dle ECDL ve spolupráci s naší partnerskou společností CENTRUM-VZDĚLÁVÁNÍ.CZ – Počítačová služba s.r.o. Jak všichni víme, tak bez aktivit na internetu se málokterá firma dnes obejde a zároveň v dnešní době už není propagace na internetu pouze pro specialisty, ale zvládnete to sami a samozřejmě tím i ušetříte čas/peníze. Naučíme Vás, co všechno obnáší digitální marketing. Ukážeme Vám reálná data, jak naše, tak našich klientů, kteří nám k tomu dali souhlas. V kurzu Digitální marketing dle ECDL si projdeme webové stránky z pohledu SEO, naučíme se vytvářet PPC kampaně v Google a Seznamu, spravovat firemní stránky na sociální sítích jako je Facebook, LinkedIn a Twitter, email marketing pomocí služby MailChimp a ukážeme si webovou analytiku v Google Analytics, abychom věděli co se vlastně děje na našem webu. Rozsah školení je 40h a je rozvržen celkem do 5ti dnů.
Možnost přihlášení na jednotlivé dny dle témat.
zjistit termín: info@proeduco.cz
Obsahová náplň
- Úvod do digitální ho marketingu
Přehled všech pojmů a nástrojů a jejich základní popis. - Marketing přes vyhledávače – SEM (Search Engine Marketing)
V rámci SEM se řeší webové stránky resp. SEO a PPC systémy.- SEO – Jak správně nastavit a spravovat web aby ho vyhledávače zobrazovali co nejvýše ve výsledků vyhledávání. Navíc si ukážeme nástroj Google Search Console, abychom věděli, co se o našich stránkách myslí Google.
- PPC – reklama ve vyhledávačích Google a Seznam pomocí jejich služeb Google AdWords a Sklik.
- Email marketing
Ukážeme si, jak lze v současné době používat email jako účinný nástroj komunikace se zákazníky. Jako nástroj je zde MailChimp, který nám pomáhá se správou kontaktů a hromadným rozesíláním emailů. - Firemní sociální sítě
Zorientujeme se, jak spravovat svoje firemní stránky na sociálních sítích a jak na nich můžeme jednoduše inzerovat. Facebook, Twitter, LinkedIn, - Kontrolujte svůj web pomocí Google Analytics
Bez kontroly nemůžeme říci, jestli se nám něco daří nebo ne. A k tomu nám slouží nástroj Google Analytics, kde dokážeme zjistit, jestli to děláme dobře nebo špatně.
Vstupní požadavky
- Nejsou žádné povinné vstupní požadavky, ale předpokládá se uživatelská znalosti práce s PC a internetem.
Způsob ukončení
- Závěrečný test
Výstupní doklad
- Certifikát o absolvování kurzu.
- Účastníci školení, kteří se rozhodnou, mohou na závěr kurzu absolvovat mezinárodní zkoušku ECDL z modulu M17.
Naší lektoři
Ing. Leopold Podmolík
- FIT VUT v Brně – Management a informační technologie
- CCNA 1 a 2
- ECDL Expert
- MCTS: Windows 7, Configuration
- PRINCE2 Foundation a Practitioner