Procesní specialista v oblasti nákupu

Pro náš projekt v Mladé Boleslavi hledáme pracovníka na pozici Procesního specialisty v oblasti nákupu, který se bude podílet na administrativních činnostech a podpoře oddělení nákupu při implementaci nových a revizi stávajících procesů.

Obor: Administrativa

Region: Středočeský kraj

Náplň práce

  • Podpora oddělení nákupu při implementaci nových procesů, úpravách a optimalizacích.
  • Výpomoc při nasazování procesních opatření.
  • Správa, aktualizace a optimalizace dat.
  • Mapování procesních změn a příprava na nadcházející nákupní systém.
  • Samostatné řízení a řešení úloh s ohledem na priority, časový harmonogram a zdroje.
  • Komunikace s interními zákazníky a odděleními v rámci závodu (IT, finance, controlling)
  • Předkládání návrhů na zlepšení procesů.
  • Vedení administrativy spojené se správou procesů (zápisy z jednání, tvorba reportů, dokumentace, prezentací, manuálů apod.)
  • Komunikace, příprava návodek a organizace tréninků v rámci náběhu nových procesů.

Co Vám nabízíme?

  • Možnost práce na HPP/IČ.
  • Finanční ohodnocení od 35.000,- Kč btto. (výše mzdy je odvislá na formě spolupráce a profesní senioritě).
  • Mobilní telefon s tarifem.
  • Stravenkový paušál.

Co od Vás Požadujeme?

  • Znalost AJ na komunikativní úrovni. (B2)
  • Znalost NJ výhodou.
  • Znalost ČJ na úrovni C2.
  • Znalost MS Office.
  • Praxe v oblasti správy a řízení podnikových procesů výhodou.
  • Znalost Confluence (wiki) výhodou.
  • Znalost nákupních procesů výhodou.
  • Komunikativnost, pečlivost, organizační schopnosti.

Zaujala Vás tato pracovní nabídka?

Tak neváhejte, zašlete nám Váš profesní životopis a my se Vám brzy ozveme.

ProEduCo - logo ilustrace 5 - kontakt

Kontaktní osoba:

HR

Mgr. Iva Palijová

HR Consultant

Kontaktní osoba:

HR

Mgr. Iva Palijová

HR Consultant

    Vaše CV ve formátu PDF nebo Doc(x)

    Další pracovní nabídky