Náplň práce
- Podpora oddělení nákupu při implementaci nových procesů, úpravách a optimalizacích.
- Výpomoc při nasazování procesních opatření.
- Správa, aktualizace a optimalizace dat.
- Mapování procesních změn a příprava na nadcházející nákupní systém.
- Samostatné řízení a řešení úloh s ohledem na priority, časový harmonogram a zdroje.
- Komunikace s interními zákazníky a odděleními v rámci závodu (IT, finance, controlling)
- Předkládání návrhů na zlepšení procesů.
- Vedení administrativy spojené se správou procesů (zápisy z jednání, tvorba reportů, dokumentace, prezentací, manuálů apod.)
- Komunikace, příprava návodek a organizace tréninků v rámci náběhu nových procesů.
Co Vám nabízíme?
- Možnost práce na HPP/IČ.
- Finanční ohodnocení od 35.000,- Kč btto. (výše mzdy je odvislá na formě spolupráce a profesní senioritě).
- Mobilní telefon s tarifem.
- Stravenkový paušál.
Co od Vás Požadujeme?
- Znalost AJ na komunikativní úrovni. (B2)
- Znalost NJ výhodou.
- Znalost ČJ na úrovni C2.
- Znalost MS Office.
- Praxe v oblasti správy a řízení podnikových procesů výhodou.
- Znalost Confluence (wiki) výhodou.
- Znalost nákupních procesů výhodou.
- Komunikativnost, pečlivost, organizační schopnosti.
Zaujala Vás tato pracovní nabídka?
Tak neváhejte, zašlete nám Váš profesní životopis a my se Vám brzy ozveme.