Náplň práce
- Pravidelná analýza zpětných vazeb od zákazníků z mobilních aplikací (Q-App, Car Feedback), případně i internetového monitoringu – náběhy nových SW, eventuálně podpora náběhů dalších technologií modelů.
- Pravidelná příprava rozpadů TOP připomínek od zákazníků – klastrování dat do subkategorií. Projednání výsledků analýz s odbornými skupinami.
- Grafická úprava výstupů.
- Prezentace výsledků analýz.
- Zpracování datových analýz na vyžádání.
- Podpora projektů Q-App, Car Feedback.
- Analýza dat ze studií zákaznické spokojenosti včetně následného klastrování, správa KPI zákaznické spokojenosti a pravidelná aktualizace.
Co Vám nabízíme?
- Samostatnou práci na velmi zajímavém projektu.
- Mobilní telefon s datovým tarifem.
- Mzdu od 45.000 Kč btto (výše je odvislá dle profesní seniority)
- Možnost práce na IČ.
Co od Vás Požadujeme?
- SŠ, technického směru výhodou.
- Komunikativní úroveň angličtiny nebo němčiny (min. úroveň B1).
- Dobrá znalost procesů Řízení kvality – výhodou.
- Zkušenosti s přípravou reportingu a klastrování dat podmínkou.
- Znalost studií zákaznické spokojenosti.
- Pokročilá znalost MS Office 365, základní znalost Power BI.
- Komunikační dovednosti, analytické schopnosti, smysl pro detail, organizační schopnosti, samostatnost.
Zaujala Vás tato pracovní nabídka?
Tak neváhejte, zašlete nám Váš profesní životopis a my se Vám brzy ozveme.